walaweee~
setiap ari aku tukar header.
naa buad cmne.
daa aku taa puas ati --"
tp best hapeee!
bru FUNKY sket :)
*pfft,funky laa sgt -,-"
btw,
tgah GELABAH harem sbnrnyee.
result kua tige hri lagi.
perot yg boroi lg buncit berlemak cili padi ini
dah nervesnerves lg berdangdut serta terkentut-kentut --"
YA ALLAH,
kao makbulkan lah doaku ini.
bglah aku kejayaan.
bglah aku serta kwnkwnku 8A.
aminnnnn~
*dah naa kua result bru berdoa. bgos prangai kao eman.
p/s ayhayh,if tale beli DSLR, ayh bg lah RM500 sudaaaa.
utk shopping sakan di kl yaaa! :D
mood: lapaqplusmisssomeone :'(
No comments:
Post a Comment